Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2010 15:15 - Скала с благотворно енергийно въздействие
Автор: tmanev Категория: Изкуство   
Прочетен: 2588 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 20.11.2010 15:16


  image
image image

Скала с благотворно енергийно въздействие,

Скала с форма на костенурка и положително енергийно въздействие, лечебната скала, древно свято място – това са само няколко от многото възможни наименования на мястото, което открих преди седем месеца. Място, изключително по своето благотворно въздействие върху човешкия организъм. Получих потвърждение за ценността на откритието си от известната контактьорка от нашия град - Елена Сертова, както и от контактьор от международна величина - Й. Д.- от гр. Стара Загора. Доста станаха вече доказателствата за тези мои твърдения. Вярно е, че трудно се задвижва бюрократичната машина за утвърждаването на нещо така ценно, като точно тази скала в нашия град, за която става дума. Хора от различни възрасти и по различно време стъпвали или доближавали се до това уникално място ми засвидетелстваха невероятните облекчения и промени в организма си. Енерго-терапевт съм и много лесно открих това чудно „златно” местенце – т. нар. скала в града, на местоживеенето ми. Невероятно силното излъчване на положителна енергия беше потвърдено и от хора-специалисти с подобна чувствителност и от други градове. Очаквам в скоро време комисии с различен статут и различни институции да ми съдействат за ограждането и съхраняването на обекта, както и превръщането му в национална ценност, в място за лечение и възстановяване. Скъпи приятели, ще ви държа в течение на усилията ми. Това, според мен национално съкровище се намира в двора на църквата "Свети Спас" , квартал Резбарци, град Кърджали. А всяко нещо го има, за да се възползваме по най-добрия начин от него, но запазвайки го и за поколенията.


Тагове:   скала,   въздействие,


Гласувай:
2



1. esen - Село Резбарци
21.11.2010 00:08
е селото на дядо ми, който живя 101 години и до последно отглеждаше крава, овце, кокошки.
В църквичката "Свети Спас" съм ходила често с майка ми, докато беше жива и това са мои много мили спомени. Благодаря ти за представянето на този феномен, който непременно ще потърся при следващото ми идване там.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tmanev
Категория: Изкуство
Прочетен: 54712
Постинги: 19
Коментари: 5
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930