Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2010 01:08 - Още за „Каменната костенурка”
Автор: tmanev Категория: Изкуство   
Прочетен: 2812 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.12.2010 01:10


Още за „Каменната костенурка”, Случай №20

Инж. Тодор Манев: В един слънчев неделен ден отново бях стъпил върху моето откритие – около три метрова каменна костенурка, в двора на църквата св. Спас, кв. „Резбарци” в  Кърджали. Попитах една жена иска ли да и помогна – жена, направила ми силно впечатление с походката си. Вървеше, но някак болезнено прегъната на две, та чак главата и каточе ли се опираше в краката. Поканих я да постои 10-15 миутки върху скалата, видимо уподобяваща костенурка. Направих на 74 годишната Магда - по нейно желание - едно енергийно изчистване по филипинската методика. Уговорихме се следващата неделя да се видим на същото място. – Моят син е доктор в градската болница, завеждащ отделение – бяха нейните думи – и ми е казал, че тези неща са нелечими... И така три последователни недели, а резултат някакъв имаше ли? Просто невероятно е какви са възможностите на Божията сила, когато човек се обърне към Него с вяра. След първата процедура жената вървеше вече почти изправена/целия случай съм го филмирал/. След втората, и затрудненията с храненето ги нямаше. – Вече цял самун хляб изяждам, не могат ме изхрани – се хвалеше бабката. След третата, паркинсонът, който я беше мъчил от години – сега вече го нямаше. След време разбрах, че докторът/синът и/ бил писал благодарствена статия за мен в общинската преса.

В една следваща неделя при мен дойде църковния клисар, с молба за помощ на жена му. От месеци била на легло и без възможност дори да се храни самостоятелно. Окуражих го и след половин час клисарят с кола докара жена си – Кера. Процедурата беше отново кратка, а резултатът... И за нея съм направил клипче с GSM–а си. Следващата неделя 72 годината жена провървя километър и половина сам самичка, от кв. „Веселчане” до тук, за да се покаже и похвали. Освен, че вече ходеше свободно, без никакви затруднения, каза че се храни с допреди това болната си дясна ръка – а болките в ставите ги нямаше. Ето, това са част от ефектите на енергийното изчистване, което правя, но в тези случаи и на благотворното въздействие на скалната костенурка. Много са хората, които се ползват от благодатта на това свято място, но и не малко са колебаещите се и невярващите. Но, всекиму според вярата и волята.

Малко, 14 годишно момиченце, два месеца след този ден, било доведено от родителите си чак от София. Донесли я буквално, и я сложили да поседи върху костенурката - имало до момента проблем с краката. След 20-тина минути младото девойче само станало и поискало да си ходят в къщи. А като се прибрали в София – това ми разказа баба и, която познавам като планинарка – и злоядството/ проблем от години/ - изчезнало. Този разказ също съм заснел на клип.

Имаше един мъж, 45 годишен/също съм го филмирал/ – който ме прекъсна веднаж. Тогава обяснявах на дошлите, за чудодейния ефект от природната даденост в началото на църковния двор. Прекъсна ме, за да разкаже и да даде пример лично със себе си. Силните болки в дясното ми коляно след 2-я престой върху скалата, вече ги няма – разказа той въодушевено.                                                                                        Да, Къджали е богат на природни богатства и от историческо и от духовно естество. Това са „Перперикон”, „Утробата”, а от няколко години и „Каменната костенурка”. Но последното е - уверявам всеки интересуващ се - и доказано силно, лечебно място. Който желае, може лично да се увери, убеди и възползва по всяко време на годината. Всичко е енергия. Всичко е вибрация. Нека ги ползваме само за добро и с любов.

 




Тагове:   още,   вибрация,   „каменната,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tmanev
Категория: Изкуство
Прочетен: 54653
Постинги: 19
Коментари: 5
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930