Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2015 11:25 - Златна идея
Автор: tmanev Категория: Изкуство   
Прочетен: 610 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.01.2015 11:32


     ИМАМ ИДЕЯ, която искам да споделя. За да бъда, както обикновено точен, мога да кажа, че идеята е „Отгоре”, а аз я приех с готовност. Радостта, че е в полза на ближния, че го мога, е за мен над всичко. И така, тази, 2015 година, аз ще ползвам дарбата си да помагам на хората от нашата страна, а и извън нея, абсолютно БЕЗВЪЗМЕЗДНО. Аз ще използвам всичките си сили и време да бъда, като библейски безсребреник. До момента към мен са се обръщали много хора с разни болежки. Никого не съм върнал без да му направя сканиране на тялото, ако е го е желал. Винаги давам препоръка за това, как да продължи живота си човека (храна, дневен режим), за да има конкретна полза за него. За всеки един е нужно нещо различно, и когато съветите ми бъдат приети, и резултата идва, а „новия” човек поема съзнателно живота в свои ръце. Диагностиката, енергийното изчистване, зареждане и стабилизирането на организма правя на място - в офиса, както и от разстояние (GSM, Skype, e-mail). Километрите са без значение. Дори само гласът (обаждането по телефона) или снимка, ми дават нужната информация.  Дошло е времето, сега е необходимо това, затова и аз го правя точно тази, 2015 година. Това е обръщение към всички мои потенциални реципиенти, клиенти или любопитни да узнаят настоящия си енергоинформационен статус. Ако ме питате как аз ще живея без пари, ще ви отговоря: „А кой се грижи за полския крин ???” (цитат от библията).

GSM: 0899-265-786, Skype: todor.manev, E-mail:   

 

tm_dar@dir.bg.
                                                                                                                       инж. Тодор Манев           


Тагове:   благодат,   безплатно,   идея,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tmanev
Категория: Изкуство
Прочетен: 54544
Постинги: 19
Коментари: 5
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031